Storing in diverse KPN-systemen

Opgelost
Opgelost

KPN heeft gemeld dat alle applicaties en diensten weer hersteld zijn. Mocht je toch nog problemen ervaren, laat het ons dan weten via servicedesk@veneco.nl

Avatar for
Bijgewerkt

De storing binnen de KPN systemen betreft meer diensten dan eerder gemeld. Het gaat om de volgende diensten: OneBase, IRMA, Mobile Interconnect, IP-VPN Voice en RoutIT. Je kunt hierdoor problemen ervaren met bellen en gebeld worden op de vaste lijnen. Inloggen op IRMA en OneBase is momenteel niet mogelijk. KPN onderzoekt het probleem. Zodra er meer bekend is, brengen we je op de hoogte.

Avatar for
In onderzoek

Momenteel heeft KPN een storing in haar systemen: IRMA, OneBase en de beheerportal. Alle diensten van KPN doen het wel, maar wijzigingen kunnen niet worden doorgevoerd en rapportages kunnen niet worden opgevraagd. KPN onderzoekt het probleem. We brengen je op de hoogte zodra er een update beschikbaar is.

Avatar for
Begon om:

Getroffen diensten
  • Vaste telefonie
    • KPN