KPN heeft gemeld dat alle applicaties en diensten weer hersteld zijn. Mocht je toch nog problemen ervaren, laat het ons dan weten via servicedesk@veneco.nl
De storing binnen de KPN systemen betreft meer diensten dan eerder gemeld. Het gaat om de volgende diensten: OneBase, IRMA, Mobile Interconnect, IP-VPN Voice en RoutIT. Je kunt hierdoor problemen ervaren met bellen en gebeld worden op de vaste lijnen. Inloggen op IRMA en OneBase is momenteel niet mogelijk. KPN onderzoekt het probleem. Zodra er meer bekend is, brengen we je op de hoogte.
Momenteel heeft KPN een storing in haar systemen: IRMA, OneBase en de beheerportal. Alle diensten van KPN doen het wel, maar wijzigingen kunnen niet worden doorgevoerd en rapportages kunnen niet worden opgevraagd. KPN onderzoekt het probleem. We brengen je op de hoogte zodra er een update beschikbaar is.
We zoeken jouw inschrijving en sturen een link om in te loggen om jouw voorkeuren te beheren.
We hebben jouw bestaande inschrijving gevonden en hebben je een beveiligde link per e-mail gestuurd om jouw voorkeuren te beheren.
We gebruiken jouw e-mailadres om je voorkeuren op te slaan, zodat je ze later kunt bijwerken.
Abonneer je op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
Je ontvangt geen statusupdates meer van Venéco - PHC. Weet je het zeker?
{{ error }}
We sturen je geen statusupdates meer over Venéco - PHC.