Vooralsnog lijken de problemen met Microsoft Defender opgelost te zijn met de workaround die we beschikbaar hebben. Daarmee sluiten we deze storing. Ervaar je toch nog problemen, laat het ons dan weten via servicedesk@veneco.nl
Inmiddels is de optie binnen Defender uitgeschakeld bij de klanten waar deze functie stond ingeschakeld. Er zouden geen nieuwe problemen meer moeten ontstaan, maar we blijven het actief monitoren. Mocht je toch nog problemen ervaren, neem dan contact met ons op via servicedesk@veneco.nl
Inmiddels hebben we een workaround beschikbaar voor klanten die telefonisch contact met ons hebben opgenomen of nog gaan opnemen om er voor te zorgen dat nieuwe apparaten niet meer worden getroffen. Op de achtergrond zijn we een inventarisatie aan het doen van klanten die mogelijk nog geraakt kunnen worden. Wanneer er meer informatie is, laten we je dat weten.
Momenteel merken we dat er problemen bij klanten ontstaan bij gebruik van Microsoft Defender. Door een configuratie vanuit Microsoft worden er diverse snelkoppelingen van applicaties verwijderd door Defender. Het probleem is in onderzoek. We houden je op de hoogte zodra we meer weten.
We zoeken jouw inschrijving en sturen een link om in te loggen om jouw voorkeuren te beheren.
We hebben jouw bestaande inschrijving gevonden en hebben je een beveiligde link per e-mail gestuurd om jouw voorkeuren te beheren.
We gebruiken jouw e-mailadres om je voorkeuren op te slaan, zodat je ze later kunt bijwerken.
Abonneer je op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
Je ontvangt geen statusupdates meer van Venéco - PHC. Weet je het zeker?
{{ error }}
We sturen je geen statusupdates meer over Venéco - PHC.