De updates zijn succesvol teruggedraaid en de gateways zijn weer online. De storing is verholpen. Hierbij melden we de stroring af.
Het probleem is verholpen. Onze relaties bevestigen weer volledig gebruik te kunnen maken van de Venéco Virtual Workspace.
De problemen lijken zich alleen te richten op gebruikers die zich vanaf 3e locaties aanmelden, verbindingen vanuit kantoorlocaties die een directe verbinding hebben met de Virtual Workspace lijken geen hinder te ondervinden.
Momenteel is er een storing gaan in de Virtual Workspace van Venéco waardoor klanten niet of beperkt kunnen inloggen. Het probleem is in onderzoek en zodra hier meer informatie over is, zullen wij dat delen via deze pagina.
Indien je toch nog vragen hebt of problemen ervaart, neem dan contact op met ons via servicedesk@veneco.nl.
We zoeken jouw inschrijving en sturen een link om in te loggen om jouw voorkeuren te beheren.
We hebben jouw bestaande inschrijving gevonden en hebben je een beveiligde link per e-mail gestuurd om jouw voorkeuren te beheren.
We gebruiken jouw e-mailadres om je voorkeuren op te slaan, zodat je ze later kunt bijwerken.
Abonneer je op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
Je ontvangt geen statusupdates meer van Venéco - PHC. Weet je het zeker?
{{ error }}
We sturen je geen statusupdates meer over Venéco - PHC.