Update vanuit KPN: Engineers melden de oorzaak van de storing gevonden en verholpen te hebben en melden dat de impact is weggenomen. Het advies om je toestel of voice-applicatie te herstarten wanneer je registratie niet automatisch hersteld is blijft van kracht.
De beschikbaarheid van de HIP Analyzer zal bij geplande onderhoudswerkzaamheden van vanavond worden hersteld.
Hierbij wordt de melding gesloten.
Update vanuit KPN: Het aantal publiek TLS-geregistreerde toestellen en voice-applicaties lijkt zich geleidelijk te herstellen. Voor nog niet herstelde registraties kan een herstart van het toestel of de voice-applicatie nodig zijn.
De HIP Analyzer is voor een beperkt aantal registraties en gesprekken niet beschikbaar.
Er is momenteel een storing gaande bij KPN. Diensten met deze storing te kampen hebben zijn. HIP, KPN Een & Voip. KPN is bezig met onderzoek en herstelwerkzaamheden. Zodra er ontwikkelingen zijn, brengen we je via deze pagina op de hoogte.
Indien je problemen ervaart of vragen hebt, stuur ons dan een e-mail via servicedesk@veneco.nl.
We zoeken jouw inschrijving en sturen een link om in te loggen om jouw voorkeuren te beheren.
We hebben jouw bestaande inschrijving gevonden en hebben je een beveiligde link per e-mail gestuurd om jouw voorkeuren te beheren.
We gebruiken jouw e-mailadres om je voorkeuren op te slaan, zodat je ze later kunt bijwerken.
Abonneer je op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
Je ontvangt geen statusupdates meer van Venéco - PHC. Weet je het zeker?
{{ error }}
We sturen je geen statusupdates meer over Venéco - PHC.