Beste klant,
Inmiddels heeft Odido de oplossing voor de problemen in het mobiele netwerk geïmplementeerd. Eindgebruikers zijn weer verbonden met het netwerk en kunnen gebruik maken van telefonie en mobiel internet. Hiermee hebben ze het gecontroleerd terugbrengen van de eindgebruikers afgerond.
Odido werkt momenteel hard om het netwerk verder te stabiliseren.
Helaas is er op dit moment sprake van een storing op mobiel. Er blijkt een netwerkissue te zijn vastgesteld waarbij het in sommige gevallen (dus niet alle) niet lukt om datasessies op te zetten via 4G/5G. Er is geconstateerd dat bellen en gebeld worden ook niet voor iedereen mogelijk is.
De impact lijkt willekeurig: niet alle gebruikers worden getroffen, maar het kan wel ieder moment bij verschillende klanten optreden.
Belangrijk: gebruikers die issues ervaren wordt afgeraden om hun toestel te herstarten of de vliegtuigmodus aan/uit te zetten, dit zou het probleem niet oplossen en het in sommige gevallen zelfs kunnen verergeren.
We zoeken jouw inschrijving en sturen een link om in te loggen om jouw voorkeuren te beheren.
We hebben jouw bestaande inschrijving gevonden en hebben je een beveiligde link per e-mail gestuurd om jouw voorkeuren te beheren.
We gebruiken jouw e-mailadres om je voorkeuren op te slaan, zodat je ze later kunt bijwerken.
Abonneer je op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
Je ontvangt geen statusupdates meer van Yielder. Weet je het zeker?
{{ error }}
We sturen je geen statusupdates meer over Yielder.