Opgelost

Beste klant,

Inmiddels heeft Odido de oplossing voor de problemen in het mobiele netwerk geïmplementeerd. Eindgebruikers zijn weer verbonden met het netwerk en kunnen gebruik maken van telefonie en mobiel internet. Hiermee hebben ze het gecontroleerd terugbrengen van de eindgebruikers afgerond.

Odido werkt momenteel hard om het netwerk verder te stabiliseren.

Avatar for Lorena van Wijk
Lorena van Wijk
In onderzoek

Helaas is er op dit moment sprake van een storing op mobiel. Er blijkt een netwerkissue te zijn vastgesteld waarbij het in sommige gevallen (dus niet alle) niet lukt om datasessies op te zetten via 4G/5G. Er is geconstateerd dat bellen en gebeld worden ook niet voor iedereen mogelijk is.

De impact lijkt willekeurig: niet alle gebruikers worden getroffen, maar het kan wel ieder moment bij verschillende klanten optreden.

Belangrijk: gebruikers die issues ervaren wordt afgeraden om hun toestel te herstarten of de vliegtuigmodus aan/uit te zetten, dit zou het probleem niet oplossen en het in sommige gevallen zelfs kunnen verergeren.

Avatar for Lorena van Wijk
Lorena van Wijk
Begon om:

Getroffen diensten
  • Mobiele telefonie
    • Odido
    • Tele2