We hebben de storing verholpen. Bij deze is hij afgemeld.
Het technische team heeft een mogelijke oplossing gevonden en is verder aan het onderzoeken hoe wij deze kunnen implementeren en verdere klantimpact kunnen beperken.
Op dit moment is er een probleem in het datacenter voor voormalig Oaktree-klanten, nu Venéco-klanten. Dit probleem kan impact hebben op de Oaktree Cloud en Mitel Cloud. Bij een deel van de klanten zijn dit intermitterende problemen, maar we zien ook klanten die volledig zijn uitgevallen.
We zijn momenteel bezig met het coördineren van de storing. De engineers onderzoeken de oorzaak en werken aan een oplossing en een mitigatieplan.
Zodra er meer bekend is, zullen we hier een update plaatsen. We houden je op de hoogte.
We zoeken jouw inschrijving en sturen een link om in te loggen om jouw voorkeuren te beheren.
We hebben jouw bestaande inschrijving gevonden en hebben je een beveiligde link per e-mail gestuurd om jouw voorkeuren te beheren.
We gebruiken jouw e-mailadres om je voorkeuren op te slaan, zodat je ze later kunt bijwerken.
Abonneer je op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
Je ontvangt geen statusupdates meer van Venéco - PHC. Weet je het zeker?
{{ error }}
We sturen je geen statusupdates meer over Venéco - PHC.