KPN - HIPPER+, mijngesprek app en CAI-platform

Opgelost
Opgelost

Uitgevoerd business check zijn positief en bevestigen volledig herstel. Uit onderzoek blijkt het VaMo-Voicemail probleem niet gerelateerd te zijn aan de grondoorzaak van dit incident en ondervinden slechts een zeer beperkt deel van de gebruikers deze problemen.

Het VaMo-Voicemail probleem is opgenomen in onze mobiele known issuelijst waar de voortgang in is te volgen.

Hierbij wordt deze melding gesloten.

Avatar for
Bijgewerkt

De ingenieurs hebben gemeld dat de herstelwerkzaamheden succesvol zijn afgerond, behalve voor de VaMo-Voicemail dienst. Het onderzoek naar de VaMo-Voicemail dienst gaat verder. Business checks worden momenteel uitgevoerd.

Avatar for
Bijgewerkt

Samen met de leverancier wordt momenteel een herstelplan opgesteld vanwege de complexiteit van de storing. Ondertussen worden er nog steeds zakelijke controles uitgevoerd om de bereikbaarheid voor ASB-11 gebruikers te herstellen.

Op dit moment is de geschatte oplostijd nog niet bekend.

Avatar for
Bijgewerkt

Er is een mitigerende maatregel toegepast waarmee de bereikbaarheidsproblemen voor ASB11-gebruikers worden verholpen. Business check om dit herstel te bevestigen worden uitgevoerd. De eerste checks zijn positief.

Een oplostijd voor de telefonieapplicaties is nog niet bekend.

Avatar for
Bijgewerkt

Engineers melden dat het onderzoek naar de oorzaak in samenwerking met de leverancier gaande is en is verhoogd in prioriteit.

Ook wordt er onderzoek gedaan naar gemelde bereikbaarheidsproblemen voor een beperkt aantal ASB11-gebruikers. Op dit moment is er nog geen geschatte oplostijd beschikbaar.

Avatar for
In onderzoek

Engineers constateren een onderbreking op de HIPPER+, mijngesprek app, CAI-platform diensten, (Vamo) Voicemail en Broadsoft Applicaties KPN Een Receptie en Callcenter Agent/Supervisor. De leverancier is opgeschaald ter onderzoek. Zodra hier meer informatie over is, zullen wij dat delen via deze pagina.

Indien je toch vragen hebt of problemen ervaart, neem dan contact op met ons via servicedesk@veneco.nl.

Avatar for
Begon om:

Getroffen diensten
  • Mobiele telefonie
    • KPN
  • Vaste telefonie
    • KPN