Vodafone geeft aan de storing te hebben verholpen.
Indien je toch nog vragen hebt of problemen ervaart, neem dan contact met ons op via servicedesk@veneco.nl.
Vodafone heeft het wachtwoord van een nieuwe batch klanten gewijzigd. Voer onderstaande stappen uit voor het resetten van het wachtwoord.
Wij zullen het ticket sluiten. Indien je nog problemen ervaart of vragen hebt neem dan contact met ons op:
Vodafone zorgt deze week ervoor dat alle accounts van One Net gebruikers worden gereset. De gebruikers zullen daarna een nieuw wachtwoord moeten maken voor hun account. Wil je weten hoe je dit doet? Zie instructies in deze handleiding
Wij verzoeken om alle collega's die hier gebruik van maken op de hoogte te stellen, zodat deze na de reset ook bereikbaar blijven.
Indien je hiermee problemen ervaart of vragen hebt neem dan contact met ons op:
We zoeken jouw inschrijving en sturen een link om in te loggen om jouw voorkeuren te beheren.
We hebben jouw bestaande inschrijving gevonden en hebben je een beveiligde link per e-mail gestuurd om jouw voorkeuren te beheren.
We gebruiken jouw e-mailadres om je voorkeuren op te slaan, zodat je ze later kunt bijwerken.
Abonneer je op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
Je ontvangt geen statusupdates meer van Venéco - PHC. Weet je het zeker?
{{ error }}
We sturen je geen statusupdates meer over Venéco - PHC.