KPN lijkt de storing te hebben verholpen.
Indien je toch nog vragen hebt of problemen ervaart, neem dan contact op met ons via servicedesk@veneco.nl.
Engineers voeren herstelwerkzaamheden uit maar deze hebben nog niet het gewenste effect, de impact blijft hiermee onveranderd. Om impact te beperken kan op clients tijdelijk een andere DNS worden ingesteld. Voice applicaties kunnen issues ervaren wanneer een onderliggend device deze ervaart. Een volgende update volgt zodra we meer informatie hebben.
Uit nadere analyse blijkt dat de DNS issues impact kunnen hebben op de volgende diensten; Teams Direct Routing VAMO VoLTE Bestellen en up of-downgraden Microsoft licenties Pushmeldingen (bijvoorbeeld voicemail bericht voor Hipper+/MijnGesprek)
Een volgende update volgt zodra we meer informatie hebben. Voor vragen of hulp, neem contact met ons op via servicedesk@veneco.nl.
— Oorspronkelijk bericht woensdag 1 november van KPN — Engineers constateren performance issues met betrekking tot de KPN DNS servers. Op de momenten dat het niet werkt worden webpagina’s niet geladen. Engineers zijn aangestuurd voor onderzoek en herstel.
We zoeken jouw inschrijving en sturen een link om in te loggen om jouw voorkeuren te beheren.
We hebben jouw bestaande inschrijving gevonden en hebben je een beveiligde link per e-mail gestuurd om jouw voorkeuren te beheren.
We gebruiken jouw e-mailadres om je voorkeuren op te slaan, zodat je ze later kunt bijwerken.
Abonneer je op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
Je ontvangt geen statusupdates meer van Venéco - PHC. Weet je het zeker?
{{ error }}
We sturen je geen statusupdates meer over Venéco - PHC.