Vodafone geeft aan de storing te hebben verholpen.
Indien je toch nog vragen hebt of problemen ervaart, neem dan contact op met ons via servicedesk@veneco.nl.
Gebruikers kunnen ervaren dat ze hun toestellen niet kunnen aanmelden. Om dit op te lossen, dienen ze het toestel fysiek te herstarten. Gaat het om een Dect toestel dan, dient het dectstation / basis station te worden herstart. Indien je problemen ervaart of vragen hebt, stuur ons dan een e-mail via servicedesk@veneco.nl.
We zoeken jouw inschrijving en sturen een link om in te loggen om jouw voorkeuren te beheren.
We hebben jouw bestaande inschrijving gevonden en hebben je een beveiligde link per e-mail gestuurd om jouw voorkeuren te beheren.
We gebruiken jouw e-mailadres om je voorkeuren op te slaan, zodat je ze later kunt bijwerken.
Abonneer je op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
Je ontvangt geen statusupdates meer van Venéco - PHC. Weet je het zeker?
{{ error }}
We sturen je geen statusupdates meer over Venéco - PHC.