Vodafone heeft de storing verholpen. Bedankt voor je geduld.
Er is momenteel een storing bij Vodafone, waardoor eindgebruikers met een Android toestel niet kunnen inloggen op de Vodafone One App. Hierdoor kunnen zij zichzelf bijvoorbeeld niet aanmelden op een callcenter/wachtrij.
Wel kan men via de klantbeheeromgeving (selfcare portal) de desbetreffende medewerkers inloggen zodat ze alsnog de oproepen vanuit een callcenter gepresenteerd krijgen.
Via deze pagina houden wij je op de hoogte. Als je problemen ervaart of vragen hebt, stuur ons dan een e-mail via servicedesk@veneco.nl.
We zoeken jouw inschrijving en sturen een link om in te loggen om jouw voorkeuren te beheren.
We hebben jouw bestaande inschrijving gevonden en hebben je een beveiligde link per e-mail gestuurd om jouw voorkeuren te beheren.
We gebruiken jouw e-mailadres om je voorkeuren op te slaan, zodat je ze later kunt bijwerken.
Abonneer je op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
Je ontvangt geen statusupdates meer van Venéco - PHC. Weet je het zeker?
{{ error }}
We sturen je geen statusupdates meer over Venéco - PHC.