De problemen met de Webex telefonie-koppeling naar het Vodafone netwerk zijn opgelost. De volledige UC functies – inclusief Softphone en beheer van instellingen - zijn weer beschikbaar. Bedankt voor uw geduld.
Als gevolg van problemen met de Webex telefonie-koppeling naar het Vodafone netwerk, is een aantal functies via de Webex client op mobiel en desktop niet beschikbaar. Dat betreft met name de Softphone functie en het beheer van telefonie-instellingen via de Webex client. De UC functies voor onder andere (video-)vergaderen en (voor Webex Basic Messaging gebruikers) chat/schermdelen zijn wel beschikbaar.
Er wordt met zeer hoge prioriteit aan een oplossing gewerkt door Vodafone. Via deze pagina houden wij je op de hoogte. Als je problemen ervaart of vragen hebt, stuur ons dan een e-mail via servicedesk@veneco.nl.
We zoeken jouw inschrijving en sturen een link om in te loggen om jouw voorkeuren te beheren.
We hebben jouw bestaande inschrijving gevonden en hebben je een beveiligde link per e-mail gestuurd om jouw voorkeuren te beheren.
We gebruiken jouw e-mailadres om je voorkeuren op te slaan, zodat je ze later kunt bijwerken.
Abonneer je op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
Je ontvangt geen statusupdates meer van Venéco - PHC. Weet je het zeker?
{{ error }}
We sturen je geen statusupdates meer over Venéco - PHC.