Beperkte functionaliteit van Webex telefonie via Vodafone-netwerk

Opgelost
Opgelost

De problemen met de Webex telefonie-koppeling naar het Vodafone netwerk zijn opgelost. De volledige UC functies – inclusief Softphone en beheer van instellingen - zijn weer beschikbaar. Bedankt voor uw geduld.

Avatar for
Herstellende

Als gevolg van problemen met de Webex telefonie-koppeling naar het Vodafone netwerk, is een aantal functies via de Webex client op mobiel en desktop niet beschikbaar. Dat betreft met name de Softphone functie en het beheer van telefonie-instellingen via de Webex client. De UC functies voor onder andere (video-)vergaderen en (voor Webex Basic Messaging gebruikers) chat/schermdelen zijn wel beschikbaar.

Er wordt met zeer hoge prioriteit aan een oplossing gewerkt door Vodafone. Via deze pagina houden wij je op de hoogte. Als je problemen ervaart of vragen hebt, stuur ons dan een e-mail via servicedesk@veneco.nl.

Avatar for
Begon om:

Getroffen diensten
  • Mobiele telefonie
    • Vodafone