Onlangs is de release candidate van 3cx uitgebracht, zoals te lezen is op bijgaande link: https://www.3cx.com/blog/releases/v18-u8-rc/
Indien je vragen hebt of problemen ervaart, stuur ons dan een e-mail via servicedesk@veneco.nl.
Er is inmiddels een 7A versie beschikbaar (Alpha). Deze versie wordt momenteel getest. De Beta-versie wordt hierna verwacht. Daarna mogelijk de final release. Voor meer informatie zie: https://www.3cx.com/blog/releases/v18u7a-alpha-security-update/
3CX heeft de nieuwe Desktop app released nadat deze volledige onderzocht is door Mandiant. Zij hebben geen sporen van malware gevonden in deze versie.
Versie 18.12.425 is beschikbaar om te installeren. 3CX geeft nog steeds het advies om de Native Web App (PWA) te blijven gebruiken. De volledige rebuild komt eerdags. Advies is om daar op te wachten alvorens de desktop app weer te gaan gebruiken
De Windows Electron App 18.12.425 is goedgekeurd door Mandiant. Het belangrijkste verschil met 18.12.422 is dat het is ondertekend met een nieuw certificaat. We raden aan om de PWA Web App nog te gebruiken. Momenteel zijn we (3CX) bezig met de bouw van een nieuwe versie Update 7a.
Ervaar je problemen, of heb je vragen over jouw 3CX telefooncentrale? Stuur ons dan een mail via servicedesk@veneco.nl
3CX heeft een nieuwe desktop app beschikbaar gesteld. Gebruik deze versie alleen als het echt noodzakelijk is. 3CX gaat er vanuit dat deze veilig is. Maar gezien het korte tijdspad kunnen zij dit niet garanderen. Momenteel wordt er gewerkt aan een nieuwe desktop client die compleet opnieuw gemaakt wordt. Alle libraries worden daar uitvoerig onderzocht voordat deze beschikbaar wordt. Dit kan nog een aantal dagen duren. We zullen de updates via dit kanaal publiceren.
Ervaar je problemen, of heb je vragen over jouw 3CX telefooncentrale? Stuur ons dan een mail via servicedesk@veneco.nl
Alle klanten met kwetsbare versies van de 3CX client zijn geïnformeerd. 3CX Desktop is daar verwijderd of wordt alsnog verwijderd. Dit is een automatisch proces vanuit onze monitoring. Zodra er meer nieuws vanuit 3CX komt zullen wij dit met jullie delen.
Ervaar je problemen met jouw 3CX telefooncentrale? Stuur ons dan een mail via servicedesk@veneco.nl
We zijn gestart met het informeren van klanten waar het risico op 3CX-problemen het grootst is en waar we een alternatief aanbieden. Klanten zullen individueel geïnformeerd worden indien nodig.
Ervaar je problemen met jouw 3CX telefooncentrale? Stuur ons dan een mail via servicedesk@veneco.nl
Momenteel zijn wij nog steeds in onderzoek. Klanten die 3CX afnemen zullen hinder gaan ondervinden daar waar hun werkwijze wellicht tijdelijk veranderd.
Ervaar je problemen met jouw 3CX telefooncentrale? Stuur ons dan een mail via servicedesk@veneco.nl
De 3CX Desktop client is gecompromitteerd door een supply chain aanval. Wij doen momenteel onderzoek en nemen zo mogelijk mitigerende maatregelen.
Ervaar je problemen met jouw 3CX telefooncentrale? Stuur ons dan een mail via servicedesk@veneco.nl
We zoeken jouw inschrijving en sturen een link om in te loggen om jouw voorkeuren te beheren.
We hebben jouw bestaande inschrijving gevonden en hebben je een beveiligde link per e-mail gestuurd om jouw voorkeuren te beheren.
We gebruiken jouw e-mailadres om je voorkeuren op te slaan, zodat je ze later kunt bijwerken.
Abonneer je op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
Je ontvangt geen statusupdates meer van Venéco - PHC. Weet je het zeker?
{{ error }}
We sturen je geen statusupdates meer over Venéco - PHC.