Destiny en 3CX geven aan dat de storing verholpen is. Ook wij hebben geen meldingen meer ontvangen. De storing is daarmee verholpen.
Door werkzaamheden afgelopen nacht ervaren sommige klanten storing in hun telefooncentrale. Destiny werkt al aan een oplossing, maar dit betreft een handmatige actie en duurt daarom langer dan normaal. Helaas is ook niet volledig bekend welke omgevingen getroffen zijn. Ervaar je problemen met jouw 3CX telefooncentrale? Stuur ons dan een mail via servicedesk@veneco.nl
We zoeken jouw inschrijving en sturen een link om in te loggen om jouw voorkeuren te beheren.
We hebben jouw bestaande inschrijving gevonden en hebben je een beveiligde link per e-mail gestuurd om jouw voorkeuren te beheren.
We gebruiken jouw e-mailadres om je voorkeuren op te slaan, zodat je ze later kunt bijwerken.
Abonneer je op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
Je ontvangt geen statusupdates meer van Venéco - PHC. Weet je het zeker?
{{ error }}
We sturen je geen statusupdates meer over Venéco - PHC.