Zojuist is het herstel door KPN bevestigd. Daarmee zouden alle problemen verholpen moeten zijn. Mocht je toch nog problemen ervaren, mail dan naar teamsupport@veneco.nl.
Momenteel merken we dat er inlogproblemen worden ervaren op de HIPIN en KPN EEN Software Integratie Applicatie. Om de inlogproblemen te verhelpen wordt er op dit moment een spoedwijziging doorgevoerd. Tijdens deze wijziging kunnen gebruikers impact ervaren op het ophalen van telefoonboekgegevens op vaste toestellen, in- en uitloggen op vaste toestellen, het ophalen van de callcenterstatus en HIPIN functionaliteiten. Zodra er meer informatie bekend is, brengen we je hiervan op de hoogte.
We zoeken jouw inschrijving en sturen een link om in te loggen om jouw voorkeuren te beheren.
We hebben jouw bestaande inschrijving gevonden en hebben je een beveiligde link per e-mail gestuurd om jouw voorkeuren te beheren.
We gebruiken jouw e-mailadres om je voorkeuren op te slaan, zodat je ze later kunt bijwerken.
Abonneer je op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
Je ontvangt geen statusupdates meer van Venéco - PHC. Weet je het zeker?
{{ error }}
We sturen je geen statusupdates meer over Venéco - PHC.