De storing is verholpen. Het probleem wordt veroorzaakt door het thema (ontwerp) welke wij gebruiken. Citrix heeft een paar dagen nodig om dit op te lossen. Tot die tijd ziet de inlogpagina op workspace.veneco.app er anders uit dan normaal. Gezien de beperkte impact, melden we deze storing af. Bedankt voor uw geduld.
Wij hebben een oplossing voor het probleem gevonden. Deze wordt vanavond uitgevoerd omdat wij bestaande sessies niet willen onderbreken. Vanavond voeren wij de aanpassingen door en wordt de oplossing getest. Het resultaat wordt met jullie gedeeld via deze app. Zodra de test geslaagd is wordt deze calamiteit afgemeld. Totdat moment zullen er daarom geen updates meer geplaatst worden.
We hebben het probleem bevestigd en werken aan een oplossing. Het lijkt vanuit de netscaler te komen en is mogelijk ontstaan door een update die eerder deze week is gedaan. We gaan nu kijken of we de update kunnen terug zetten of een workaround kunnen maken.
Momenteel zijn er problemen met onze cloud omgeving. Na het inloggen in de workspace blijft bij sommige gebruikers het scherm leeg. Het komt alleen voor als je via de webbrowser verbinding maakt. Via de Workspace app lijkt alles goed te werken. We onderzoeken het probleem.
We zoeken jouw inschrijving en sturen een link om in te loggen om jouw voorkeuren te beheren.
We hebben jouw bestaande inschrijving gevonden en hebben je een beveiligde link per e-mail gestuurd om jouw voorkeuren te beheren.
We gebruiken jouw e-mailadres om je voorkeuren op te slaan, zodat je ze later kunt bijwerken.
Abonneer je op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
Je ontvangt geen statusupdates meer van Venéco - PHC. Weet je het zeker?
{{ error }}
We sturen je geen statusupdates meer over Venéco - PHC.