De storing is verholpen. Het telefonieplatform en de dienstbeschikbaarheid worden nauwlettend gemonitord. Bedankt voor uw geduld.
Engineers melden gedeeltelijk herstel van het voice platform. De basis belfunctionaliteit is hiermee hersteld. Als je gebruik maakt van telefoonapplicaties kun je wel nog inlogproblemen ervaren. Uiteraard wordt er hard gewerkt om alles zo snel mogelijk volledig te herstellen.
Momenteel is er een storing bij Routit (KPN ÉÉN). Hierdoor is het niet mogelijk om in te loggen in de software (Unity en Receptie+). Ook kun je problemen ervaren met de volgende diensten: Onebase, Webex, Hipin/Hipper+, Callcenter supervisor en IAM. Engineers zoeken momenteel naar het probleem. Updates zullen op deze pagina worden bijgehouden. Excuses voor het ongemak.
We zoeken jouw inschrijving en sturen een link om in te loggen om jouw voorkeuren te beheren.
We hebben jouw bestaande inschrijving gevonden en hebben je een beveiligde link per e-mail gestuurd om jouw voorkeuren te beheren.
We gebruiken jouw e-mailadres om je voorkeuren op te slaan, zodat je ze later kunt bijwerken.
Abonneer je op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
Je ontvangt geen statusupdates meer van Venéco - PHC. Weet je het zeker?
{{ error }}
We sturen je geen statusupdates meer over Venéco - PHC.