Dit issue is vanaf heden opgelost. Bedankt voor uw geduld.
De oorzaak van het probleem is achterhaald en de oplossing hiervoor zal deze week gefaseerd uitgerold worden. In de loop van deze week zal de licentiemelding in je Virtual Workspace sessie verdwijnen.
Momenteel is er een storing met betrekking tot de Windows activatie licenties. Hierdoor kan het zijn dat je Venéco Virtual Workspace sessie een melding laat zien. Wij hebben dit probleem in onderzoek en zullen je op de hoogte houden van de voortgang.
We zoeken jouw inschrijving en sturen een link om in te loggen om jouw voorkeuren te beheren.
We hebben jouw bestaande inschrijving gevonden en hebben je een beveiligde link per e-mail gestuurd om jouw voorkeuren te beheren.
We gebruiken jouw e-mailadres om je voorkeuren op te slaan, zodat je ze later kunt bijwerken.
Abonneer je op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
Je ontvangt geen statusupdates meer van Venéco - PHC. Weet je het zeker?
{{ error }}
We sturen je geen statusupdates meer over Venéco - PHC.