Er is geen impact meer waargenomen vanuit de monitoring of op de beschikbaarheid van de dienstverlening. De storing is daarmee verholpen. Ervaar je toch nog problemen? Stuur ons een mail naar teamsupport@veneco.nl
De business checks zijn positief bevonden en de impact lijkt daarmee volledig weggenomen. Wel wordt vannacht extra bewaakt. Deze wordt morgenochtend geëvalueerd. Wanneer deze positief is wordt de storing afgemeld.
KPN engineers hebben een probleem in een netwerkcomponent geconstateerd. Dit component is rond 16:00 uur geïsoleerd, waarna herstel om 16:25 uur is waargenomen. Momenteel worden business checks uitgevoerd om herstel te bevestigen. Zodra meer bekend is, laten we dit weten.
Momenteel zijn er problemen in het KPN netwerk. Als gevolg hiervan kunnen gebruikers landelijk performance issues of uitval ervaren op één of meerdere diensten. De betrokken diensten voor zover bekend zijn: Connectivity en VoIP. Zodra er meer bekend is, melden we dit op deze statuspagina.
We zoeken jouw inschrijving en sturen een link om in te loggen om jouw voorkeuren te beheren.
We hebben jouw bestaande inschrijving gevonden en hebben je een beveiligde link per e-mail gestuurd om jouw voorkeuren te beheren.
We gebruiken jouw e-mailadres om je voorkeuren op te slaan, zodat je ze later kunt bijwerken.
Abonneer je op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
Je ontvangt geen statusupdates meer van Venéco - PHC. Weet je het zeker?
{{ error }}
We sturen je geen statusupdates meer over Venéco - PHC.