De storing is verholpen. Bedankt voor uw geduld.
Helaas lijkt de storing toch niet te zijn verholpen. U kunt hierdoor hinder ervaren met het gebruik van data en telefonie.
De problemen lijken helemaal te zijn verholpen. Uiteraard houden wij de situatie nauwlettend in de gaten.
De storing is voor een groot aantal devices opgelost. Vodafone ziet echter helaas nog een paar uitzonderingen. Ze zijn druk bezig om dit op te lossen. Wij zijn zelf inmiddels weer goed bereikbaar.
Om 12.30 uur gaat Vodafone een reset uitvoeren en de sessies opnieuw opstarten. Hierdoor kan er tijdelijk een korte onderbreking zijn.
Op dit moment is er een storing in het netwerk van Vodafone. Hierdoor kunt u mogelijk hinder ervaren met het gebruik van data en telefonie.
Door de storing is het nummer van DB+ (0174-316060) helaas niet te bereiken. Het nummer van Venéco (0174-615415) wel.
We werken snel aan een oplossing. Excuses voor het ongemak.
We zoeken jouw inschrijving en sturen een link om in te loggen om jouw voorkeuren te beheren.
We hebben jouw bestaande inschrijving gevonden en hebben je een beveiligde link per e-mail gestuurd om jouw voorkeuren te beheren.
We gebruiken jouw e-mailadres om je voorkeuren op te slaan, zodat je ze later kunt bijwerken.
Abonneer je op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
Je ontvangt geen statusupdates meer van Venéco - PHC. Weet je het zeker?
{{ error }}
We sturen je geen statusupdates meer over Venéco - PHC.